Menu

Een opleiding met Cedeo-erkenning is shortlistwaardig

Beslist u (mee) over de inkoop van opleidingen, cursussen, outplacement-trajecten of andere HR-diensten voor uw organisatie? Hoe maakt u dan een verantwoorde keuze uit het overweldigende aanbod? Simpel: zet alleen aanbieders op uw shortlist met een Cedeo-erkenning. Dat geeft u 5 zekerheden:

  • Aanbieders met een Cedeo-erkenning hebben een streng klanttevredenheidsonderzoek positief afgesloten.
  • Tenminste 80% van hun klanten is ‘tevreden tot zeer tevreden’ over de kwaliteit, de dienstverlening en de communicatie.
  • De Cedeo-erkenning is altijd actueel. Om hem te behouden moeten aanbieders elke twee jaar een nieuw Cedeo klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren en positief afsluiten.
  • Het onderzoek wordt uitgevoerd onder inkopers en opdrachtgevers uit het bedrijfsleven, overheden en de non-profitsector. Dus onder collega’s van u, die op dezelfde dingen letten die voor u belangrijk zijn.
  • Aanbieders weten hoe belangrijk een Cedeo-erkenning is. Dat geeft u de garantie dat zij kwaliteit en continuïteit bieden.


Ondersteuning
Cedeo ondersteunt inkopers van opleidingen en andere HR-diensten ook met nuttige documentatie in de vorm van informatieve whitepapers.