• Home
  • Alle Cedeo-erkende aanbieders
  • Alle opleidingen van Cedeo-erkende aanbieders
  • Cedeo en auditing
  • Kennisdossiers over opleiden en andere HR-diensten
  • Informatie over het aanvragen Cedeo-erkenning
  •  
  • Over Cedeo
  • De Cedeo-aanpak
  • Nuttige links
  • Cedeo in de media
  • Privacy Policy
  • Contact
Alle Cedeo-erkende aanbieders
Alle opleidingen van Cedeo-erkende aanbieders
Alle Cedeo-erkenningen en erkende aanbieders
Cedeo en auditing
Kennisdossiers over opleiden en andere HR-diensten
Informatie over het aanvragen Cedeo-erkenning

Gouwe Academie

Burgemeester Jamessingel 2
2803 PD Gouda
Telefoon:
E-Mail info@gouwe-academie.nl
Website www.gouwe-academie.nl

Cedeo erkenningen

  • Cedeo-erkend voor Open Bedrijfsopleidingen

Klanttevredenheid

Download het meest recente klanttevredenheidsonderzoek van Gouwe Academie

Opleidingen

  • Aan de slag met een digitaal rapport (technische scholing)
  • Analyseren met Cito Leerling in beeld
  • APK voor Kindkans
  • APK voor ParnasSys (directie en ib)
  • APK voor Zien!vo
  • Bas in de klas (opfriscursus)
  • Basiscursus digitaal handelingsprotocol (DHH)
  • Basisscholing administratie ParnasSys
  • Basisscholing Kindkans voor applicatiebeheerders
  • Basisscholing ParnasSys|WMK en schoolontwikkeling
  • Basisscholing Ultimview van ParnasSys
  • Benut alle mogelijkheden van de groepskaart!
  • Beredeneerd aanbod & thematisch werken binnen het kleuteronderwijs
  • Burgerschap (in Zien!+)
  • Cito Leerling in beeld – verdiepingsscholing voor ib’ers
  • Collega’s begeleiden bij inzet leerlijnen 4-7 jaar (voor ib'ers en teamleiders)
  • De ib’er als leercoördinator
  • De ib’er als trendanalist
  • De ib’er/kc’er als zorgregisseur (leerling-leerkracht)
  • Een ontwikkelingsperspectief(plan) maken
  • Een rijke speel-leeromgeving en thematiseren voor peuters
  • Een sterke onderbouw met doorgaande lijn naar groep 3
  • Efficiënt en planmatig werken aan Hoogbegaafdheid
  • Erkende VE-training: Bas in de klas
  • Experttraject hoogbegaafdheid en ParnasSys
  • Experttraject Kindbegrip
  • Experttraject Zien! + (2-daagse)
  • Experttraject Zien! voor s(b)o/vso-zml
  • Experttraject Zien!vo
  • Goed van start met Cito Leerling in beeld
  • Gratis webinar: Verbeter jouw Burgerschapsonderwijs met Zien!+
  • Groepsbesprekingen bij kleuters
  • Groepsbesprekingen met Kindbegrip
  • Het ontwikkelportfolio: een kansrijke ondersteuning van het leerproces
  • Implementatie leerlijnen groep 3
  • Implementatie leerlijnen jonge kind (start)
  • Implementatie ontwikkelingslijnen 0-4 jaar of Zien voor de BSO! binnen Konnect (start)
  • Implementatieconsult Kindbegrip
  • Instellen van een Single sign-on koppeling met ParnasSys
  • Jaarovergang in ParnasSys
  • Kindkans AVG-check
  • Leerlijnen implementatie bao en s(b)o
  • Leerlijnen jonge kind - cursus voor starters
  • Maatwerkscholing Kindkans en ParnasSys
  • Management drives
  • Ondersteuning voor applicatiebeheerders bij Kindkans
  • Onderwijsresultatenmodel (ORM) Bovenschools met Ultimview
  • Online ROD-scholingen
  • Opbrengstgericht werken in het zml-onderwijs
  • Opbrengstgericht werken op het s(b)o
  • Opleiding kwaliteitsmanagement
  • Opleidingstraject Kindkans en ParnasSys voor ib'ers (2 dagen)
  • Ouderavond rond Kindbegrip
  • Ouderbetrokkenheid en communicatie in de kinderopvang
  • Oudercommunicatie en rapportage
  • ParnasSys implementatietraject (voor scholen)
  • ParnasSys, privacy-wetgeving en Privacybasis
  • Parro, ouderportaal en oudercommunicatie
  • PCM-training in relatie tot duurzame schoolontwikkeling
  • Post-hbo-opleiding intern begeleider als kwaliteitscoördinator
  • Process Communication Model (PCM) en Kindbegrip
  • Productvoorstelling 'Leerlijn Hoogbegaafdheid in ParnasSys'
  • Productvoorstelling leerlijnen groep 3
  • Productvoorstelling leerlijnen jonge kind
  • Projectleiding bij fusies en splitsingen
  • Referentieniveaus en het onderwijsresultaten-model
  • Rekenen met Peuters
  • Scholing Kindkans en formulieren
  • Scholing Kindkans en kwaliteitsmedewerkers
  • Scholing Kindkans en ondersteuningsteams
  • Scholing OSO (Overstap Service Onderwijs)
  • Scholingsbijeenkomst Kindkans en ParnasSys (ib'ers) - 1 dagdeel
  • Scholingsdag ParnasSys en Kindkans (schoolniveau)
  • SchoolAANwezigheid en ParnasSys Ultimview
  • Slimme peuters
  • Speelschema's bij peuters
  • Spelend leren in Groep 3
  • Teamscholing buitenspelen met peuters
  • Teamscholing 'starten met Kindbegrip'
  • Teamscholing 'verdiepen met Kindbegrip'
  • Teamscholing Zien!vo
  • Terugkomdag expertscholing Kindbegrip
  • Terugkomdag expertscholing Zien! en zml/so/sbo
  • Toetsresultaten betekenisvol maken met Cito Leerling in beeld
  • Toetsresultaten betekenisvol maken met IEP
  • Vaardig in interactie met peuters
  • Verdiepingscholing Leerlijnen jonge kind voor ib'ers
  • Verdiepingsscholing administratie ParnasSys
  • Verdiepingsscholing Mijnschoolplan
  • Verdiepingsscholing ParnasSys|WMK en schoolontwikkeling
  • Verdiepingsscholing Ultimview van ParnasSys
  • verdiepingsscholing visie op onderwijs aan het jonge kind
  • Verdiepingsscholing: De overgang van groep 2 naar 3 - spelend leren
  • Verdiepingsscholing: Rekenonderwijs in het hoekenspel bij kleuters
  • Verdiepingsscholing: Taal versterken in spel bij kleuters
  • Verdiepingsscholing: Thematiseren met kleuters
  • Verdiepingsscholing: Zelfsturing en spel bij kleuters
  • Verdiepingsscholingen Cito het bredere Leerling in beeld
  • Vroegsignalering bij peuters
  • Webinar ‘Ontdek de mogelijkheden van het nieuwe OPP'
  • Webinar ‘Zien+ voor geïnteresseerden’ (gratis)
  • Webinar Beredeneerd werken met het Themaplan
  • Webinar 'De profielen van Kindbegrip analyseren'
  • Webinar 'Kennismaken met Leerlijnen' (naam was: Productvoorstelling 'Leerlijnen bao en s(b)o)
  • Webinar Orienteren op Kindbegrip (gratis)
  • Webinar 'Orienteren op Zien!vo'
  • Webinar 'Verdieping in het werken met het ontwikkeloingsperspectiefplan'
  • Werken aan schoolkwaliteit met Mijnschoolteam
  • Werken met baby's in de kinderopvang (erkende Edux-training)
  • Werken met Mijnschoolplan
  • Werken met Onsbeleidsplan
  • Zelfsturing bij peuters voor betrokken spel

Vorige pagina