Menu

Een Cedeo-erkenning geeft uw klanten houvast

Het aanbod van opleidingen, trainingen, outplacementbegeleiding en andere HR-diensten is enorm. Dus ook de behoefte aan houvast bij uw (potentiële) klanten. Dat houvast biedt de Cedeo-erkenning. Daarom zetten steeds meer inkopers van opleidingen alleen nog maar aanbieders met een Cedeo-erkenning op hun shortlist.

Een Cedeo-erkenning biedt uw klanten 5 zekerheden:

  • Als Cedeo-erkende aanbieder heeft u een streng klanttevredenheidsonderzoek positief afgesloten.
  • Dat betekent dat tenminste 80% van uw klanten ‘tevreden tot zeer tevreden’ is over de kwaliteit, de dienstverlening en de communicatie.
  • Uw Cedeo-erkenning is altijd actueel. Om hem te behouden heeft u namelijk elke twee jaar een nieuw Cedeo klanttevredenheidsonderzoek met positief resultaat afgesloten.
  • Het onderzoek wordt uitgevoerd onder inkopers en opdrachtgevers uit het bedrijfsleven, overheden en de non-profitsector. Dus onder collega’s van uw prospects en klanten. Voor hen staat uw Cedeo-erkenning dus gelijk aan een peer recommendation. 
  • Met een Cedeo-erkenning geeft u (potentiële) klanten een waarborg voor kwaliteit en continuïteit.


En dit biedt een Cedeo-erkenning u:

  • Uw organisatie voert het keurmerk van een strikt onafhankelijke certificerende instantie voor aanbieders van opleidingen, cursussen, trainingen en andere HR-diensten.
  • Uw certificatie is gebaseerd op periodiek klanttevredenheidsonderzoek, dat positief is afgesloten.
  • U mag uw Cedeo-erkenning gebruiken in al uw communicatie- uitingen.
  • Uw organisatie is opgenomen in het Cedeo-erkend Register, dat wordt beheerd en gecontroleerd door de Stichting Cedeo.
  • Uw nieuwe of vernieuwde Cedeo-erkenning wordt gepubliceerd in vakbladen en andere kanalen.
  • In de markt voert Cedeo structureel campagne ter ondersteuning van de waarde en status van de Cedeo-erkenning als kwaliteitskeurmerk voor de gecertificeerde organisaties.